Spring naar hoofd-inhoud

Veel gestelde vragen

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Wat is #supportyourlocals?

    Support Your Locals is een landelijke campagne met als doel lokale voedselproducenten te steunen, zowel tijdens als na de coronacrisis. Zij roepen heel Nederland op zoveel mogelijk te kiezen voor producten van dichtbij. Alleen mét jou kunnen deze producenten blijven zorgen voor de lekkerste lokale producten. Zodat samen eten het mooiste moment van de dag blijft. Zeker nu. Bekijk alles over de landelijke campagne op deze website: supportyourlocalsnl.nl

  • Waarom dit initiatief nu?

    Het zijn lastige tijden voor de horeca én hun leveranciers, maar met een vleugje creativiteit, veel positiviteit en een goede samenwerking komen we er wel! Met een aantal lokale voedselproducenten hebben we de krachten gebundeld en de Stichting Support Locals Zeeuws-Vlaanderen opgezet. Met onze boxen en andere intitiatieven van #supportyourlocalsNL krijg jij dus een hoop lekkers thuisbezorgd én ondersteun je tegelijkertijd de lokale ondernemers. 

  • Waar leveren jullie allemaal?

    Wij bezorgen in heel Zeeuws-Vlaanderen. 

  • Waarom heb ik geen bevestigingsmail gekregen?

    Het kan zijn dat de bevestigingsmail in de spamfolder of ongewenste mail is beland. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met ons via info@supportlocalszvl.nl

     

  • Kunnen jullie ook bij iemand anders bezorgen?

    Natuurlijk kun je ook voor iemand anders bestellen, leuk zelfs! Plaats een extra bestelling, of je kunt tijdens je bestelling een alternatief bezorgadres opgeven op de website.

  • Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

    Bij het plaatsen van je bestelling staat welke dag je de box kan verwachten. Ook in de bevestigingsmail staat wanneer het pakket geleverd zal worden. De levertijden zijn tussen 11.00 en 18.00, we kunnen deze nog niet nauwkeuriger aangeven.

  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

    Betaling kan enkel via de site met iDEAL als je je bestelling plaatst. 

  • Zijn alle boxen hetzelfde?

    Nee, de inhoud van de boxen kan altijd verschillen. Dit komt omdat we alleen werken met producten die op moment van leveren beschikbaar zijn. 

  • Kan ik ook afhalen?

    Voor de veiligheid van iedereen is er op dit moment geen afhaaloptie.

  • Ik ben een leverancier of consument en wil meedoen. Kan dit?

    Super! Neem contact met ons op via ikdoemee@supportlocalszvl.nl

     

  • Hoe kom ik in contact?

    Mail voor al je vragen/opmerkingen naar info@supportlocalszvl.nl, wij doen onze best zo snel mogelijk te antwoorden.

Kunnen wij uw vraag niet beantwoorden? Wat mist u?